Alle antwoorden over RegioTaxi ‘s-Hertogenbosch

Klachten en suggesties

Klachten en suggesties

Regiotaxi ’s-Hertogenbosch doet er alles aan om je goed van dienst te zijn. Heb je toch een klacht? Dan kun je terecht bij het onafhankelijk klachtenmeldpunt van de Regiotaxi ’s-Hertogenbosch.

Klachten en/of suggesties over de dienstverlening van de Regiotaxi ’s-Hertogenbosch horen wij graag bínnen 4 weken na de rit op de volgende manier:

  • Bel naar het onafhankelijke klachtenmeldpunt (088) 007 09 00
  • Vermeld altijd je pasnummer, de datum, het tijdstip en het traject van je reis

Het is niet mogelijk om je klacht rechtstreeks door te geven aan de klantenservice van Connexxion Taxi Services  of aan de chauffeur.

Je kunt ook het klachtenformulier invullen via de volgende link: Klachtenformulier

 

Was dit antwoord nuttig?

Hoe kunnen we dit antwoord verbeteren?

Antwoorden per categorie

Staat je vraag er niet bij?